Verhindering: Bent u door omstandigheden verhinderd, dan vragen wij u vriendelijk om minimaal 48 uur van te voren uw afspraak telefonisch of per mail te annuleren of verzetten. Bij niet tijdig annuleren kunnen wij onze agenda niet meer opvullen en zijn hierdoor genoodzaakt om u 50% van uw behandeling in rekening te brengen. Een gratis consult / intake is alleen gratis wanneer u de afspraak nakomt. Wanneer dit consult / intake niet tijdig wordt verzet/geannuleerd of bij niet verschijnen op de afspraak wordt u €35,- in rekening gebracht. Tijdsplanning en te laat komen: De duur van de behandeling wordt dan aangepast aan de nog beschikbare tijd, zodat de volgende klant gewoon op de afgesproken tijd behandeld kan worden. Het oorspronkelijke bedrag van de behandeling wordt echter wel in rekening gebracht ongeacht de (kortere) duur van de behandeling. Bereikbaarheid via telefoon en mail: Producten retourneren/ruilen: Allergische reactie: Cadeaubonnen: Contra-Indicaties: Hygiëne: Privacy: Vergoeding door uw zorgverzekeraar: Betalingsmogelijkheden: Parkeermogelijkheden: Scholing en Training: Make-up: Tevreden: Uiteraard horen wij het heel graag dat u tevreden over ons bent, wij zullen hier te allen tijde onze uiterste best voor doen. Wij stellen het dan ook zeer op prijs als u een referentie op onze website wilt achterlaten. Als dank hiervoor ontvangt u eenmalig een mooi cadeau van ons. Schrijf HIER uw reactie op onze Facebook pagina, vertel het anderen en volg ons. Ontevreden: Onze huisregels
Omdat wij bij Apprenza cosmedisch instituut streven naar perfectie op en top service en kwaliteit hebben wij een aantal huisregels.
Wij werken uitsluitend alleen op afspraak en met een nauwkeurige planning.
Daar wij er naar streven dat uw behandeling zo aangenaam en met zoveel mogelijk rust en zorg verloopt raden wij u aan om ongeveer 5 minuten van te voren aanwezig te zijn. Komt het toch eens voor dat u te laat bent of oponthoud in het verkeer heeft dan stellen wij het op prijs als u ons hiervan telefonisch verwittigd.
Wij streven ernaar u dezelfde dag terug te bellen en mailen.
I.v.m. vakanties of opleidingen / trainingen kan dit wel eens 1 dag later zijn.
Heeft u per ongeluk het verkeerde product meegenomen? Ruilen is mogelijk indien het product nog ongeopend en niet gebruikt is binnen 7 dagen. Afgeprijsde producten als ook acties of aanbiedingen kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Aangekochte producten kunnen niet geretourneerd of geruild worden.
Indien er sprake is van een allergische reactie van een product voor thuis, kunt u met uw product terug komen en zullen we samen kijken welk ander product geschikt is voor uw huid.
Cadeaubonnen kunnen voor alle behandelingen en producten gebruikt worden. Er wordt in geen enkel geval geld uitgekeerd.
In het belang van de gezondheid van al onze klanten en specialistes stellen wij het op prijs als u bij besmettelijke ziekte uw behandeling wilt verzetten en ook bij de intake evt. contra-indicaties, medicatie, ziekte of allergieën wilt doorgeven.
Bij Apprenza cosmedisch instituut wordt zorgvuldig omgegaan met de hygiëne en veiligheid. We zijn aangesloten bij de ANBOS en werken volgens de HAM-codes. We werken met handschoenen, desinfecteren alle instrumenten, zodat de hygiëne gewaarborgd blijft. We werken wat betreft de schoonmaak met protocollen.
De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy. Uw gegevens worden gebruikt voor onze dienstverlening en om via e-mail of een vergelijkbaar systeem onze nieuwsbrief toe te zenden. Uw persoonlijke gegevens worden door ons niet verstrekt aan derden.
Soms is het mogelijk (een deel van) de behandeling door uw zorgverzekeraar vergoed te krijgen. Informeer bij uw zorgverzekeraar naar de voorwaarden. In aanmerking komt o.a. IPL definitief ontharen, couperose verwijderen met onze Teleway behandeling, acne behandeling en medische (diabetische) pedicure behandeling.
U kunt bij ons zowel contant of met uw Nederlandse en Belgische betaalkaart betalen. Wij accepteren geen creditcards.
U kunt bij ons recht voor de deur aan de rechterkant rondom het plein parkeren of op de parkeerplaats voor in de straat bij de Easy supermarkt.
Regelmatig gaan wij naar cursussen om ons bij te blijven scholen. Het kan daarom zijn dat uw vaste specialiste er een keer niet is, zij zal dit bij het maken van uw vervolgafspraak melden en uw behandeling zal overgenomen worden door een andere specialiste.
Na iedere gezichtsbehandeling wordt er indien u dit wenst, kosteloos een lichte dag make-up aangebracht van onze make-up collectie van Youngblood.
Wij stellen het zeer op prijs als u eerlijk aangeeft wat u van ons verwacht én wat u wel of niet prettig vindt. Dit komt uw behandeling ten goede doordat wij beter op uw wensen en behoeften kunnen inspelen.
Bij ons staat service, kwaliteit en professionaliteit hoog in het vaandel. Uiteraard kan het een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. In dat geval stellen wij het zeer op prijs dat u contact met ons opneemt en ons dit wilt melden, zodat we dit samen met u passend en naar tevredenheid kunnen oplossen.